Info genèrica

Com enviar un EVALISA

És una solució tecnològica que permet la tramesa de documents entre persones de diferents unitats i organismes de l’Administració de la Generalitat a través de mitjans electrònics, sempre que es necessiti una constància fidedigna de la tramesa.

 

​Poden enviar i rebre eValises les persones que estan en servei actiu en algun dels departaments de la Generalitat i també les dels seus ens adscrits i ens dependents, sempre i quan estiguin incloses en el directori corporatiu GICAR. Per tant, una persona que no estigui en servei actiu (per estar jubilada, perquè se li hagi esgotat la interinitat o el contracte), no podrà ni crear ni rebre eValises. 

Usuari emissor-receptor: envia o rep la valisa electrònica i és a qui va associat l’assentament de sortida/entrada del registre.   

 

Usuari col·laborador: l’usuari emissor el designa perquè gestioni les seves valises, amb uns permisos determinats. Un usuari pot ser col·laborador de més d’un emissor i gestionar les valises de cadascun, d’acord amb els permisos atribuïts. Pot tenir permisos per:  

 

Accedir (verd) o no (gris) a totes les valises del titular. 

Enviar (verd) o no (gris) directament valises sense el ​vistiplau del titular. 

 

Usuari visualitzador o interessat: és l’usuari que ha definit l’emissor d’una valisa perquè pugui visualitzar-la, sense ser-ne el destinatari titular.  

Els documents adjunts no poden superar els 10MB per document (màx. 100MB en total). En cas de superar aquest límit consulta la pàgina “Documentació adjunta”. ​

No és necessari sol·licitat l’alta al servei d’evalisa, qualsevol empleat públic en situació administrativa de servei actiu pot fer ús de l’evalisa amb les dades correctament infor​mades a GICAR: DNI i contrasenya ATRI.

Si teniu algun dubte o incidència sobre el funcionament de l’aplicació podeu contactar amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) del Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya: ​feu ​una petició al Portal de suport corporatiu d’eValisa​ (des de l’opció Obre una petició situada a la part superior dreta de la web del Consorci AOC). Telèfon: 900 90 50 90 o ​ 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior).

​Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

 

Instrucció 2/2022, per la qual s’estableixen els criteris per a les comunicacions electròniques al Departament d’Educació​