Reclamem la Fixesa!

TOTHOM A RECLAMAR!! VOLEM SER FIXOS!!
Europa no acepta la figura de l’indefinit no fix, per això reclamem ser fixos com la resta d’empleats públics! No a la vulneració de drets fonamentals!
No a la discriminació pel fet de donar la materia de religió!
Recorda’t de fer la reclamació si portes més de tres anys treballant!!
No oblidis enviar-nos el resguard mitjançant el formulari!!!